Oppdatering på treningsfronten.
  • 10.09.2015, 22:03

Jeg er så skuffet over meg selv. Jeg hadde jo til og med skrevet om treningsplanene mine her på bloggen, men det var tydeligvis ikke nok. Midt mellom amming, syk 2 åring, et hus som bør se litt ok ut, klesvasken som aldri sier stopp og nå studier så har jeg rett og slett lagt treningen på hylla. Jeg finner ikke tiden til å gå til barnehagen og  jeg finner ikke tiden til å trene styrke hjemme i stua. Jeg finner ikke tiden og jeg finner ikke lysten. Jeg har sveket meg selv.

Det som egentlig er litt dumt, men som ikke er så dumt allikevel er at kroppen min uansett endrer seg, den blir sakte,  men sikkert mindre. Jeg vil jo tro det skylles ammingen. Så selv om treningen ikke er noe å skryte av så tenkte jeg at jeg kunne dele tallene mine med dere, så får vi se da om jeg finner igjen lysten til å trene etterhvert. 

8 uker etter fødsel
Hofter: 99
Midje: 80
Lår: 57

10 uker etter fødsel :
Hofter: 92.5 
Midje 72,5
Lår:55 

12 Uker etter fødsel:
Hofter: 91
Midjen :71
Lår:54.5

Så dette er da meg, all numbers.

#trening #skuffa #nulltrening


Follow

  • Publisert i Trening



  • Hverdagslykker

    11.09.2015 kl.14:48

    Uff, trene burde jeg også gjort.. Venter på 6-ukers kontrollen, satser på at jeg kan begynne å trene opp hestene igjen etter den, og trøster meg med at det ihvertfall er noe :p Selv om styrketrening og løping sikkert er noe kroppen min hadde trengt mer:p

    Kaja Jeanette

    11.09.2015 kl.14:59

    Hverdagslykker: Du har god tid på deg da ;) Din lille prinsesse er jo så liten enda, gutten min e jo allerede 3 mnd, så jeg har ingen grunn til å vente, hehe :P
    Skriv en ny kommentar


    hits